WinWinWerkt wint reclamespot op BNR

Door: Michal van Dantzig 18-2-2017

Categorieën
:
WinWinWerkt nieuws,

De businessclub van BNR in samenwerking met MKB Nederland organiseert elk jaar 6 inspiratiebijeenkomsten voor ondernemers. Zie het programma van de BNR Businessclub.

Tijdens de bijeenkomst van 15 februari 2017 won Michal van Dantzig voor WinWinWerkt 'het maken van een reclamespot en het 6 keer uitzenden op BNR'.

Michal vertelt "ik ben een regelmatige bezoeker van de bijeenkomsten van de BNR Businessclub. Als lid van MKB-Amsterdam (MKB Nederland) mag ik de bijeenkomst zonder kosten bezoeken. Het zijn inspirerende bijeenkomsten. In de eerste plaats (met stip) de presentator Harm Edens die er een feestje van maakt. Hij is grappig en bijzonder adrem, stelt goede vragen aan de experts en zorgt voor een laagdrempelige interactie met het publiek. Elke bijeenkomst heeft een ander thema. Deze keer 'maak van je bedrijf een sales-kanon'.

De organisatie stelt elke bijeenkomst deze mooie prijs beschikbaar. Bij aankomst vul je als bezoeker een briefje in waarop je een specifieke vraag beantwoordt die aansluit op het thema. Deze bijeenkomst was sales het onderwerp. Uit de antwoorden worden 3 ondernemers gekozen (genomineerd) die verderop in de bijeenkomst iets op het podium moeten doen. In mijn geval was dat een telefonisch acquisitiegesprek voeren met één van de salesexperts Guus Verbeek van Saleshelden. Het publiek heeft 'met applaus' mij als winnaar gekozen.

Een mooie prijs komt blijkbaar niet alleen!

Eén van de salesexperts Michel Hoetmer bood mij spontaan als extra prijs aan het bijwonen van de training Effectiever acquireren door SalesQuest. Ik zal eerlijk zeggen dat telefonische acquisitie niet één van mijn talenten is. Als ik iets nuttigers (lees leukers) te doen heb zal ik dat toch echt eerst doen. Maar dat wil niet zeggen dat ik het als competentie niet kan ontwikkelen. Dus die training is waardevol voor mij.

De reclamespot is belangrijk dat het kort en krachtig weergeeft wat WinWinWerkt te bieden heeft aan MKB-werkgevers. Dit is nog niet zo makkelijk. BNR helpt erbij wat natuurlijk heel fijn is.

Ik was al heel erg blij en dan komt het aanbod van José Boesten van Tomeloos, een bijzonder creatief marketing en communicatiebureau, om mij te helpen met de tekst. Dan kom ik goed voorbereid bij de specialisten van BNR. Met de spot komt het dus ook goed!

Dit is een geweldige kans voor WinWinWerkt. En de leuke reacties op Linkedin maken het nog mooier. Zodra de commercial is gemaakt en wordt uitgezonden zal ik het in dit blog vermelden.

Wil jij 'een BNR commercial en 6 keer uitzenden' winnen?

Zelf ben ik enthousiast lid (en bestuurslid) van MKB-Amsterdam wat onderdeel is van MKB Nederland. MKB-Amsterdam organiseert verschillende bijeenkomsten en is lobbyist naar de politiek op onderwerpen die belangrijk zijn voor Amsterdamse ondernemers.  Als lid van MKB-Amsterdam kan je de bijeenkomsten van de Businessclub bijwonen zonder kosten (normale prijs €85 per bijeenkomst). En wie weet, ben jij degene die de volgende keer deze waardevolle PR prijs wint!

Maar dat niet alleen. Er zijn een groot aantal bijeenkomsten die je als lid van MKB-Amsterdam en MKB-Nederland zonder kosten mag bijwonen. Ik noem er een paar... De Businessclub natuurlijk, ING Business Boost, Facebook boost, Week van de Ondernemer en binnenkort de Rabobank MKB Lenteborrel 2017. Een echte aanrader het lidmaatschap." 

blog_image:article_winwin_148744877358a8aac574b17.png:end_blog_image